Vasaros viduryje Jaunimo Europos komandą papildė 15 naujų narių iš Biržų, Gargždų, Kauno, Marijampolės, Alytaus, Zarasų, Tauragės, Varėnos, Telšių, Šiaulių, Prienų, Klaipėdos, Radviliškio ir Kaišiadorių.
Šioje komandoje dirbs Lizdeikos III A klasės mokinys Dovydas Paškauskas. Europos Komisijos atstovybė Lietuvoje jį paskyrė jaunuoju Europos Sąjungos ambasadoriumi Radviliškyje.
Gegužės 25–26 dienomis Rijekoje (Kroatija) vyko projekto „Students Today – Responsible Entrepreneurs Tomorrow – Teacher Toolkit“ koordinatorių antrasis susitikimas, kuriame buvo aptartas pirmojo intelektinio produkto rezultatas, kokius pataisymus reikia padaryti, pristatyti kiekvienos šalies klausimyno rezultatai ir apibrėžti antrojo intelektinio produkto kūrimo terminai, aptarti mokytojo metodikos (Toolkit) rėmai. Kviečiame rugsėjo 20 d. išsiversti be automobilio ir atvykti į gimnaziją dviračiu, riedučiais, paspirtuku ar ateiti pėsčiomis. Būkime atsakingi už Žemę, kurią turime. Gamtos ir tiksliųjų mokslų būrelis Ankstyvosios intervencijos programa yra parengta įgyvendinant tarptautinį projektą „FreD goes net“, kuriame dalyvavo 17 Europos Sąjungos šalių. Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas, kaip asocijuotas šio projekto partneris, gavo leidimą adaptuoti Programą ir nuo 2013 metų ją diegia Lietuvoje. Tai pagalbinė priemonė, skirta eksperimentuojantiems ar nereguliariai vartojantiems psichoaktyviąsias medžiagas (išskyrus tabaką) jaunuoliams nuo 14 iki 21 m. Kvietimas dalyvauti ankstyvosios intervencijos programos užsiėmimuose (filmukas) Norėtųsi, kad naujuosius mokslo metus pradėtume nuo pažado sau – sąžiningai MOKYTIS ir DIRBTI, nuo pasiryžimo NUGALĖTI.
Nuoširdžiai linkiu sėkmingo ir prasmingo starto į pažinimo kelionę. Linkiu ne tik pažinti, bet ir išmokti įveikti kliūtis, sąžiningai ir garbingai konkuruoti, būti pastebėtam ir įvertintam. Kelkime naujus iššūkius sau, būkime smalsūs, žingeidūs, kiekvieną akimirką reikškime iniciatyvas, tobulėkime, kurkime ir pasieksime savo užsibrėžtus tikslus. Tegul šiuos Mokslo metus lydi abipusė pagarba, draugiškumas, supratimas, noras dalintis patirtimis ir atradimais. Tikiu, kad sutelkdami jėgas ir būdami atviri galėsime pasiekti neįtikėtinų rezultatų. Direktorė Ina Bajarauskaitė „Enjoy the little things in life. For one day you may look back and realize they were the Big things“ – toks užrašas pasitinka mokinius Suomijos Haapajarvi vidurinėje mokykloje, kurioje paskutinę vasaros savaitę pagal „Erasmus+KA1“ projekto „Laimingas mokytojas – geresnis mokinys“ dirbo Radviliškio Lizdeikos gimnazijos istorijos mokytoja metodininkė D. Bitytė, matematikos mokytoja metodininkė R. Grėbliūnienė ir lietuvių k. mokytoja metodininkė S. Karenauskienė. Projekto tikslas – stebėti ir analizuoti skirtingų šalių mokyklose taikomus mokymo metodus, mokytis vieniems iš kitų ir dalintis savo darbo patirtimi bei dalykine medžiaga. Per savaitę Suomijoje turėjome galimybę įsitikinti šios šalies ugdymo sistemos pažanga, mokymo priemonių gausa, susistemintos metodinės medžiagos prieinamumu ir draugišku bei maloniu bendravimu ir bendradarbiavimu, abipuse mokinio ir mokytojo pagarba, supratingumu ir pasitikėjimu. Pastebėjome, kad dauguma mokinių mėgaujasi mokymu(si), jaučiasi patogiai ir laisvai. Mokykloje sukurta daug patrauklių mokiniui erdvių, skirtų ir mokymuisi, ir poilsiui. Be to, pats mokinys yra atsakingas už savo žinias ir jų pritaikymą, todėl yra suinteresuotas dirbti kuo daugiau pamokoje.
|