Get Adobe Flash player

Lietingą lapkričio 14 dieną suaugusiųjų klasių mokiniai ir jų mokytojai dalyvavo integruotoje matematikos, geografijos, lietuvių, rusų ir anglų kalbos bei kūno kultūros pamokoje kitoje aplinkoje – Tytuvėnų regioniniame parke. Pamokos iniciatorė –  suaugusiųjų klasių auklėtoja ir matematikos mokytoja metodininikė Sonata Vaitiekūnė. Pamokoje dalyvavo 9 mokytojai ir 13 suaugusiųjų klasių mokinių.

Mokiniai ir mokytojai aplankė Šiaulėnų koplyčią. Nepaisydami lynojančio lietaus, visi užlipo į 21 metro aukščio Šiaulės apžvalgos bokštą, kuris pastatytas ant 60 metrų aukščio kalvos, esančios netoli Šiaulės piliakalnio. Nuo bokšto viršūnėje esančios apžvalgos aikštelės pasigrožėjo atsiveriančia rudeniška apylinkių panorama bei, pro debesis nušvitus saulei, rudeniškam peizažui neįprasta vaivorykšte. Atliko kūno kultūros užduotis: išmatavo bėgimo, lipimo, kopimo laiką, įvertino savo fizinę būklę ( pulsą, kraujospūdį) po įlipimo ir nulipimo.

Pamokos dalyviai lankėsi Šiluvoje. Aplankė Švč. Mergelės Marijos Apsireiškimo koplyčią ir Švč. M. Marijos Gimimo baziliką, Jono Pauliaus II aikštę ir paminklą, pastatytą popiežiaus Jono Pauliaus II  viešnagei Lietuvoje atminti.


Mokiniai ir mokytojai pabuvojo prie Akmenės akmens, kitaip vadinamo Koplytėlės akmeniu. Pasak žmonių pasakojimų, šis akmuo turi stebuklingų galių – padeda pasveikti. Taip pat apžiūrėjo Rinkšelių akmenį, kitaip vadintą Aukuro, Didžiuoju ar dubeniuotoju akmeniu. Mokiniai atliko matematikos užduotį: apytiksliai suskaičiavo šių akmenų paviršiaus plotą.

Nors lietus įsismarkavo lyti, mokiniai ir mokytojai puikiai nusiteikę atliko orientacines –  integruotas lietuvių, rusų ir anglų kalbos, geografijos užduotis kaimo sodyboje. Atlikdami ir pristatydami kūrybines, kalbines, logines užduotis, mokiniai atskleidė savo kūrybiškumą, originalumą, gebėjimą bendrauti ir bendradarbiauti. Labiausiai mokiniams patiko aktyvūs mokymo metodai, darbas grupėse kartu su mokytojais.

Reflektuojant ir apibendrinant šią pamoką kitoje aplinkoje, dar kartą įsitikinta, kad integruota veikla  padeda lavinti mokinių bendradarbiavimą, skatina kultūringą bendravimą bei kūrybiškumą, padeda artimiau pažinti vienas kitą, stiprina bendruomeniškumo jausmą. Svarbiausia, ugdymo procesą daro įdomų bei atveria aktyvaus mokymosi galimybes suaugusiesiems.

 

Gitana Abromikienė, lietuvių kalbos mokytoja metodininkė

 

Patyčių dėžutė
Reklaminis skydelis
Kuriame Lietuvos ateitį
Reklaminis skydelis
FR
Reklaminis skydelis
Elektroninis dienynas
Reklaminis skydelis
Apklausa
Ką pirmiausia reikėtų daryti, kad gerėtų Tavo mokymosi pasiekimai?
 
LAMA BPO
Reklaminis skydelis
Jaunimo linija
Reklaminis skydelis
Mukis
Reklaminis skydelis
Lankytojai
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterŠiandien6
mod_vvisit_counterVakar0
mod_vvisit_counterŠią savaitę6
mod_vvisit_counterŠį mėnesį6