Tėvų ir mokyklos bendradarbiavimas - ne veikla, o požiūris. Jis atsiranda tuomet, kai mokykla ir šeima siekia bendrų tikslų. Lizdeikos gimnazijoje visą savaitę buvo organizuotos įvairios veiklos, kuriose bendradarbiaudami ir bendraudami dalyvavo mokytojai, tėvai ir mokiniai. Viena iš tokių veiklų – gegužės 10 dieną vykusios sportinės varžytuvės ,,Linksmosios estafetės“. Kūno kultūros mokytojai organizavo keletą sportinių veiklų, kuriose dalyvavo klasių komandos, sudarytos iš trijų suaugusiųjų ir trijų mokinių. Kai kurioms klasėms talkino trys tėveliai, kai kurioms - auklėtoja ir 2 tėveliai ar kiti šeimos nariai. Rungtys buvo labai įvairios: teko ledo rutulio lazda varyti kamuolį, teniso rakete mušinėjant kamuoliuką apibėgti lankus, nuversti, vėliau pastatyti kėglius lankuose, futbolo kamuoliu numušti kėglius ar krūtinę pridengus laikraščiu bėgte įveikti trasą. Tad buvo patikrinti įvairūs gebėjimai iš įvairių sporto šakų. Nors ne visos klasės dalyvavo varžytuvėse, emocijų ir azarto netrūko. Visos dalyvavusios klasės buvo apdovanotos Padėkos raštais ir saldžiais prizais, o iš visų geriausiai pasirodžiusiai 3D klasės komandai skirtas papildomas prizas – paplūdimio rankšluostis.
Džiugu, kad palaikyti savo komandų buvo atėję ne tik mokiniai, bet ir tėveliai. Gausiausią palaikymo komandą turėjo 1 A klasė. Renginiai, kuriuose dalyvauja mokinių tėvai, yra įdomūs ir prasmingi. Pasak psichologo L. Steinbergo, tėvų įsitraukimas į mokyklinę vaiko veiklą daug prisideda prie atžalos sėkmės. Mokykla ir šeima, veikdamos kartu, bendraudamos ir bendradarbiaudamos, gali padėti vaikams siekti sėkmės, nes kontaktas tarp namų ir mokyklos teigiamai veikia ne tik vaiko pasiekimus, bet ir apskritai savęs vertinimo sistemą.